loading...
بهترین مرجع همه چی
amir بازدید : 37 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
اس ام اس و مسیج جدید به سلامتی

ارشیو اس ام اس های به سلامتی

کی اشکاتو پاک میکنه وقتی تو پادگانی !
دست رو موهات کی میکشه وقتی که مو نداری !
به سلامتی همه سربازا !
.
.
.
سلامتى همه اونایى که همیشه تو جمع میگن و میخندن
ولى دو دقیقه که باهاشون تنهایى حرف بزنى میفهمى یه دنیــــــا غصه دارن
.
.
.
هر وقت شک می کنم ؛ به عشق ، به خنده ، به مهر ، به گرما ، حتی به خاک …
هر وقت گم می کنم ؛ راهم را ، آسمان را ، حتی خودم را …
به مادرم نگاه می کنم …
به سلامتی همه مامانا
.
.
.
به سلامتی دیگ که خودشو سیاه میکنه تا مردمو سیر کنه
نه اون کسی که مردمو سیاه میکنه تا خودشو سیر کنه …
.
.
.
به سلامتی کسی که کمرمو شکست ولی من هنوز دولا دولا دوسش دارم …
.
.
.
سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون ،
فقط یک کلمه میگه “ساعت چند ؟؟”

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    تبلیغات

    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 426
  • بازدید ماه : 906
  • بازدید سال : 2,122
  • بازدید کلی : 19,153
  • نویسنده

    به یک نویسنده سایت نیازمندیم اگر مایل به نویسندگی در این سایت هستید در قسمت نظرات درخواست خود را بنویسید