loading...
بهترین مرجع همه چی
amir بازدید : 77 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

http://upload.tehran98.com/img1/3es2njyfcwnaf5jjfa0u.gif

 

سلام دوستان به وب من خیلی  خوش اومدید! خوشحال میشم

 

اگه لینکم کنید. از طریق نظرات بهم بگید تا منم لینکتون کنم. نظرات

 

سازنده ی شما باعث پیشرفت هر چه بیشتر این وب میشه و از همه

 

مهمتر من کلی روحیه می گیرم! لازم به ذکر هست نظر هر کس نشوند

 

هنده ی شخصیتشه! خوشتون نیومد بگین خوشم نیومد . توهین نکنین

 

لطفا! در آخر هم باید از دوستام که لطف میکنن و بهم سر میزنن تشکر

 

کنم و بگم درسته که مجازیم ولی دلم براشون تنگ میشه ونگرانشون

 

میشم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    تبلیغات

    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 310
  • بازدید سال : 1,526
  • بازدید کلی : 18,557
  • نویسنده

    به یک نویسنده سایت نیازمندیم اگر مایل به نویسندگی در این سایت هستید در قسمت نظرات درخواست خود را بنویسید